IN FERNEM LAND

IFL TOURS: LONDRES i GLYNDEBOURNE (Guillaume Tell i Poliuto)


La segona proposta de viatge operístic a l’entorn de IFL pretén satisfer a tots els que veien en la primera un “excés de wagnerisme” i ara intentant cridar l’atenció dels belcantistes us proposa un doble programa operístic de gran interès, ja sigui per el títols, Guillaume Tell, la darrere òpera de Rossini a la ROH, sota la direcció de Antonio Pappano i la premier a Anglaterra de la preciosa òpera de Gaetano Donizetti, Poliuto, en una edició crítica de William Ashbrook i Roger Parkerde, sota la direcció de Enrique Mazzola i en una producció de Mariame Clément que retorna al Festival amb un altre Donizetti després de l’èxit assolit amb el seu Don Pasquale.

No cal dir que la recuperació d’una òpera tan injustament poc representada i sota l’auspici d’un festival tan prestigiós com l’anglès, ja ha motivat que els aficionats d’arreu s’hagin mobilitzat  en ocasió d’aquesta nova producció, que combinada amb la darrera gran òpera de Rossini al Covent Graden, amb un cast quasi calcat en les parts principals al del lloat enregistrament per a la EMI a càrrec del mateix mestre Pappano, ara amb una producció de Michieletto, suposa l’oportunitat única de gaudir de ambdues propostes en un mateix cap de setmana del mes de juliol.

Esperem que sigui del vostre interès

LONDRES i FESTIVAL DE GLYNDEBOURNE DEL 10 AL 13 DE JULIOL 2015

*

Glyndebourne és, en realitat, el nom de la mansió en què es celebra el Festival. Al 1934, el terratinent John Christie i la seva dona, la cantant d’òpera Audrey Mildmay, feien realitat el somni, després de la visita als festivals de Salzburg i Bayreuth durant la seva lluna de mel, d’oferir a casa les òperes més sublims del repertori per només un grapat d’elegits. Es van estrenar llavors amb dues setmanes dedicades a Mozart, que van suposar ni més ni menys que el ressorgiment de la seva obra a la Gran Bretanya, i des de llavors, encara que a Glyndebourne es porta a escena a molts altres compositors, la lírica del nen prodigi de Salzburg segueix íntimament lligada al festival.

En ple camp anglès, a gairebé un centenar de quilòmetres de la vida cultural de Londres, l’excèntrica parella va manar construir, al costat de la seva residència estil Tudor, un teatre amb capacitat per a 300 convidats. Aquest va ser substituït fa quinze anys per un altre que va quadruplicar el nombre de seients.

DIVENDRES 10 DE JULIOL 2015

Sortida pel mati en el vol de línia regular a Londres. Arribada i trasllat privat a l’hotel. Allotjament a l’HOTEL STRAND PALACE 4****

Tell

A les 18:00 inici de GUILLAUME TELL de Gioachino Rossini al Royal Opera House

Director                      Damiano Michieletto
Escenografia              Paolo Fantin¡
Disseny de vestuari   Carla Teti
Disseny de Llums      Alessandro Carletti

CAST

Guillaume Tell          Gerald Finley
Arnold Melcthal       John Osborn
Mathilde                    Malin Byström
Walter Furst             Alexander Vinogradov
Jemmy                       Sofia Fomina
Gesler                         Nicolas Courjal
Melcthal                    Eric Halfvarson
Rodolphe                   Michael Colvin
Leuthold                     Samuel Dale Johnson
Ruodi                          Mikeldi Atxalandabaso
Hedwige                     Enkelejda Shkosa

Chorus and Orchestra of the Royal Opera House
Concert Master Peter Manning
Director Musical                     Antonio Pappano

Fi de la representació i tornada a peu a l’Hotel.

DISSABTE 11 DE JULIOL 2015

Esmorzar a l’hotel. Dia lliure per visitar la ciutat.

greenwich

OPCIONAL – Anirem a Greenwich amb vaixell. Veurem a la riba del Tamesis les noves vivendes dels yuppies i passarem per la Torre de Londres fins arribar a Greenwich.  Molt conegut per la seva historia marítima i on es troba el meridià, el centre de l’hora mundial. Es patrimoni mundial de la UNESCO. Visitarem la Old Royal Naval College on hi veurem el painted hall.

DIUMENGE 12 DE JULIOL 2015

Esmorzar a l’hotel.

Ens trobarem a l’hotel a l’hora indicada per anar amb tren a Lewes. Un cop a l’estació agafarem l’autocar per arribar fins al Festival.

SONY DSC

A les 16:50 inici de la representació de POLIUTO de Gaetano Donizetti

Creative Team

Conductor Enrique Mazzola
Director Mariame Clément
Designer Julia Hansen
Lighting Designer Bernd Purkrabek

Cast includes

Poliuto Michael Fabiano
Paolina Ana María Martínez
Severo Igor Golovatenko
Callistene Matthew Rose
Felice Timothy Robinson
Nearco Emanuele D’Aguanno

London Philharmonic Orchestra
The Glyndebourne Chorus

Festival goers picnic in the grounds of Glyndebourne Opera House

En el entreacte hi ha la possibilitat de reservar els famosos picnics del Festival. En tot cas en el recinte del Festival hi han 3 restaurants per poder menjar en la pausa de 1 hora i mitja.

A les 20:25 fi de la representació i tornada amb tren a Londres.

DILLUNS 13 DE JULIOL 2015

Esmorzar a l’Hotel. Trasllat privat a l’aeroport de Londres. Tornada en el vol de línea regular a Barcelona. Arribada i fi del viatge.

 

Preu per persona en habitació doble                                  1.350€       

Suplement en habitació doble per us individual                190€

OPCIONAL – Picnic al Festival de Glyndebourne                          115€

Inclou: Picnic tradicional de 3 plats i mitja ampolla de Champagne. Porter service, lloguer de cadires i taules.

El preu inclou: 

–           Bitllet d’avió de Barcelona a Londres i tornada

–           Taxes d’aeroport, seient reservat i una maleta facturada per persona

–           Trasllat privat de l’aeroport de Londres a l’Hotel i de l’Hotel a l’aeroport de Londres.

–           3 nits d’estada a l ‘HOTEL STRAND PALACE 4**** (o similar) en allotjament i esmorzar en base a habitació doble.

–           Entrada per la representació de GUILLAUME TELL per el dia 10 de Juliol 2015 al Royal Opera House.

–           Trasllats en tren de Londres al Festival de Glyndebourne els dia 12 de Juliol.

(anada i tornada)

–           Entrada per la representació de POLIUTO per el dia 12 de Juliol 2015 al Festival de Glyndebourne.

–           Crític musical acompanyant en tot el viatge

–           Acompanyant de l’organització en tot el viatge

–           Assegurança de viatge. 

Aquest pressupost està calculat amb data 23 de Febrer de 2015. Queda subjecte a variacions en funció de modificacions de darrera hora en alguna de les tarifes pressupostades i per canvi de divisa.

 

CONDICIONS D’ACCEPTACIÓ DEL VIATGEd.opera

Per efectuar la reserva contactar amb:

d.Opera traveller (ORGANITZACIÓ TECNICA)

c/ Balmes, 167, 3º 2ª

08008 Barcelona.

Telèfon : 672 82 91 83 (concertar visita)

mail: d.operatraveller@gmail.com

Un comentari

    • Si noi, haurem de començar a preparar la faldilleta…
      M’informaré de la obligatorietat o no d’aquestes gales tan passades de moda o fruit d’una elegància exclusivista i mal entesa, però els anglesos no cal dir que són molt ells…. o molt seus, o molt tocats i posats.

      M'agrada

  1. Podeu anar tranquils. A Glyndebourne hi ha avis i àvies amb segell de noblessa aparent però també hi ha molta gent -la majoria- vestida d’allò més “casual”. Igual dic pel que fa a la ROH.
    Molta gent es porta el picnic al damunt en un graciós cistell de vímet. Alguns s’estiren a la gespa i paren taula. Algun senyor amb smoking fa el seu goig sobre el verd del country. D’altres fan senzillament una berenada i altres, no us ho perdeu, porten xofer i majordom.

    M'agrada

    • Gràcies per l’aclariment, no crec que anar a l’òpera d’etiqueta hagi de ser necessàriament un deferència respectuosa als artistes i a l’obra, més aviat pot ser una letal forma d’universalitzar l’art.

      M'agrada

Deixa un comentari