
Félix Millet i Tusell ha presentat la dimissió com a President del Orfeó Català i la Presidència del Palau de la Música Catalana.
També deixarà el càrrec de l’Agrupació Mútua del Comerç i la Indústria.
NO PODIA SER D’ALTRE MANERA!
Del “no hi ha res de res” pronunciat l’endemà del escorcoll, a la dimissió cantada a quatre veus mixtes, hi ha anat un compàs. Perdoneu la banalitat musical, però és que la sortida sota paraigua, a part d’esperpèntica, era premonitòria.
Mariona Carulla, assumirà la presidència provisional de la Fundació.
ATENCIÓ AL SEGON COMENTARI. NO DIMITEIX, SUSPENSIÓ TEMPORAL!!!!
Fort això, molt fort
Hasta donde llegará la investigación de la desviación de Fondos, o lo que se le quiera llamar, a trincar pasta indebidamente, para cual o cuales beneficiarios de la desviación ?
M'agradaM'agrada
Toni, demanes molt.
Ara resulta que no dimiteix
Carta oberta de Fèlix Millet
L’escorcoll judicial que es produí el passat dijous en la seu del Palau de la Música Catalana i les informacions difoses posteriorment pels mitjans de comunicació han generat un estat de gran confusió en les institucions i en l’opinió pública catalana.
Per això, he pres la decisió de convocar, amb caràcter d’urgència, els òrgans de govern de l’Associació Orfeó Català, de la Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana i del Consorci del Palau de la Música Catalana. En fer-ho, pretenc afavorir que, després de l’anàlisi adequat de la situació creada, s’adoptin les decisions pertinents en el millor interès de les entitats que presideixo.
Fins al moment no m’ha estat notificada cap resolució judicial en què s’indiqui quins fets se’ns atribueixen a mi o a altres directius o representants d’aquelles entitats.
No obstant això, els mitjans de comunicació al·ludeixen amb insistència a la interposició d’una querella per part del Ministeri Fiscal, i a la incoació d’un procés penal que es troba sota secret sumarial. Si això és cert, lamento que l’esmentat secret sumarial impedeixi que jo sàpiga què és allò què se m’imputa i, en canvi, sigui compatible amb la filtració de dades als mitjans de comunicació, perquè aquests expliquin amb tot detall greus fets que jo hauria comès. En qualsevol cas, les entitats que tinc l’honor de presidir no poden veure malmesa la seva reputació i la seva imatge d’aquesta manera. Per això, he decidit també posar el meu càrrec de President a disposició dels òrgans de govern de l’Orfeó Català, de la Fundació i del Consorci, per tal que aquests adoptin de manera col·legiada la decisió pertinent.
Vull manifestar que el principi rector de la meva gestió al capdavant del Palau de la Música Catalana durant aquests darrers trenta anys ha estat en tot moment la lleialtat als valors fundacionals de la institució. En el servei a aquests valors, no puc descartar haver comès algun error, pel qual demano disculpes a l’avançada. Si se’m
adreça alguna imputació penal, me’n defensaré legítimament amb tots els mitjans al meu abast. Però he de denunciar el perjudici irreparable que, mitjançant il·lícites filtracions als mitjans de comunicació, ja s’ha causat a mi, als meus col·laboradors i, sobretot, a entitats que constitueixen vertaders símbols del nostre país.
Vull alliberar el Palau de la Música Catalana dels perjudicis que aquesta situació li està produint actualment. I per això, amb tot el dolor però amb plena serenitat, sotmeto el meu càrrec al millor criteri d’aquells que tenen la responsabilitat que el Palau segueixi essent un dels referents de la societat civil catalana.
A Barcelona, 27 de juliol del 2009
Signat:
Fèlix Millet
President
És a dir, no dimiteix. SUSPENSIÓ TEMPORAL!!!!!
Comunicat del Orfeó Català
En la sessió de la junta directiva de l’Orfeó Català, el Sr. Fèlix Millet ha posat el seu càrrec a disposició dels membres de la Junta.
Aquests han acordat la suspensió temporal del Sr. Fèlix Millet en l’exercici de les seves funcions de President de l’Orfeó Català, president de la Fundació Orfeó Català – Palau de la Música i vicepresident del Patronat del Consorci del Palau de la Música Catalana fins que no s’aclari la situació actual, fent-se càrrec temporalment de l’exercici de les funcions, la vicepresidenta primera de l’Orfeó Català, la Sra. Mariona Carulla i Font.
M'agradaM'agrada
¡VAYA TELA!
M'agradaM'agrada
¡Pobret! No, si encara ho readmetran quan tot això s’acabi.
M'agradaM'agrada
Ay,ay,ay.
Me parece que se caldea, poquito a poco la-el ” impuesto revolucionario” de esos 2,3 millones de LEUROS.
¿ A donde se habrán desviado ?
Parece ser que en Agrupació Mútua, le han invitado a ” dejarlo”.
M'agradaM'agrada
Lla-dre-got!
Es-ta-fa-dor!
A la garjola! Però abans torna els calers i la creu de Sant Jordi. Quina vergonya!
M'agradaM'agrada
Hola mileurista, benvingut, malgrat que el tema que has triat per donar-te a conèixer sigui tan penós.
Hi han dos posts més recents parlant d’aquest tema lamentable, que no aporten res de nou, però m’han servit per desfogar-me de tanta misèria humana.
El cas Millet: Tinc por (25.09.2009)
Lo del Millet no té nom (18.09.2009)
El pillet del Sr. Millet (24.07.2009)
Torna quan vulguis, sempre seràs benvingut.
M'agradaM'agrada