LA CANTANT DE NOVEMBRE CANTA PIE JESU


Gabriel Fauré (Pamiers,12 de maig de 1845-París, 4 de novembre de 1924)

Arribarem a la festivitat de Tots Sants, amb la tria que farem del cantant del mes de novembre.

Per l’ocasió he triat el deliciós i “pacific” Rèquiem de Gabriel Fauré, i d’aquesta missa tan humana, he triat l’eteri “Pie Jesu” que ens cantaran 9 senyores estupendes, no totes elles conegudes.

Les versions són prou diferents i tot fa intuir que algunes poden ser aviat descartades, tot i que totes mereixen una atenció especial.

Us recordo que cal escollir la versió que més us agradi, per sobre de la notorietat d’algunes de les cantants triades.

Tot i sabent que sense els comentaris el post resulta més ensopit, seguirem amb la voluntat de concentració sobre la música i el cant, sense influències externes.

Espero que participeu i que ho gaudiu, el fragment és senzillament celestial.

Per escoltar les nou versions tan sols heu de prémer sobre cada opció, podreu escoltar-les i baixar-vos els mp3.

Un cop escoltades, haureu de marcar la opció que us hagi agradat més en l’enquesta que trobareu a sota, corresponent a la cantant que us hagi agradat més i immediatament prémer VOTE.

L’enquesta es tancarà el dia 31 d’octubre a les 23:59