Les nostres més sinceres felicitacions.
Quan un “producte” (amb perdó) és bo, “te lo quitan de las manos!”.
Tot i que no t’agrada que t’ho diguin: moltes gràcies per incrementar el nostre amor per la música.
Gràcies Josep i Glòria.
El producte és nou cada dia, com la llet fresca, a vegades millor i altres no tant, però fet amb unes ganes boges i estima devocional per la música.
Us heu parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són vostres? Gràcies
Òndia Josep, saps positivament que tu ets molt “culpable” d’haver arribat a aquesta xifra. T’ho agraeixo molt. T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Això que dius em fa molt de respecte, vertigen fins i tot.
T’agraeixo que tu en formis part, l’honora.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
GRÀAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACIES!!!
Saps que des de que vas entrar al blog lers estadístiques de vistes i comentaris s’han incrementat? 🙂
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Ets molt amable i amb els teus braços ajudes sense cap dubte a tirar-ho endavant.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Moltes gràcies JaumeM
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Teves n’hi ha moltes, fa molt de temps que ets un fidel seguidor, dels primers
Las meves visites (no sabria calcular quantes) no tenen cap merit, ans el contrari, son totes interessades i egoistes, Hi vinc a IFL per emportar me coneixement, informació, plaer, sentiment, complicitat, reafirmació……i “arxius de video i mp3”
Enhorabona, Joaquim, aquests números son el resultat de un munt d’hores i hores de feina i dedicació, segurament més inclús del que es poden pensar els lectors. Gràcies pel teu esforç, per la teva passió en el que fas i per compartir-ho amb nosaltres.
Gràcies Teresa.
Efectivament, tu saps ben bé el que això suposa, i també saps ben bé que si no ho has amb el cor i passió, és impossible que tingui una continuïtat.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Normal, i massa poc 🙂 Això serà exponencial. De pas: L’Infernem Land de Pilar (que te un puntet psiquiàtric, test de Rorschach) es tan encertat que anticipa l’angel del darrer Lohengrin de La Scala. Però tornem al meollo: Enhorabona!
Massa poc no, és molt, moltíssim.
Les xifres moltes vegades són fredes. Aquest dos milions d’apunts vistos són un regal i sense aquest punt de desequilibri mental que tant bé va saber pintar l’estimada Pilar, no crec que hagués estat possible arribar fins aquí. S’ha d’estar una mica “pirat”.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Gràcies José Luis són moltes.
Amb 6.000.000 d’apunts vistos vols dir que no em penjaran la Creu d’en Jordi?.
Gràcies Lluís Emili per la teva dedicació, també aquella que no veuen i jo t’agraeixo tant 😉
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Bocachete el poeta!
No són dos milions de missatges, més aviat de visites que m’honoren i a les que agraeixo de cor tanta dedicació.
De comentaris estem “a tocar” els 40.000, una xifra que hauré de premiar. 🙂 com allò del turista un milió, recordes?
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Però si no fa res vaig fixar-me en el comptador i marcava 1.900.000 pàgines vistes !
L’enhorabona Joaquim per aquesta feinada mai prou lloada. Ens proporciones unes estones impagables i ens omples de regals que mai podran ser correspostos com et mereixes.
Enhorabona Joaquim! Per a mí, que sóc novell lector d’aquest bloc, aquesta fita és el reconeixement públic i silent a la feina ben feta, a la teva especial habilitat en transmetre’ns la passió que sents per la música i la cultura. Fa un any, d’enllaç a enllaç, vaig anar a raure a IFL i ara és, sovint, la primera pàgina que llegeixo al matí. Gràcies per inventar i mantenir aquest magnífic bloc.
AH! un reclinatori d’or, això ja és massa 😆
Gràcies Concep, tu també ets de les veteranes, T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Lluís silent no, que feu tots plegats molta música 🙂
Gràcies per incorporar-te a l’equip
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Ara m’acabo de conectar i veig que ja has assolit els 2.000.000 de visites, enhorabona! Espero que n’hi hagi uns quants milions més.
Gràcies Joaquim per portar-nos felicitat cada dia!
Mai se sap el que ens espera demà, però m’agrada el que faig, es nota? Per tant llarga vida a IFL, el que vol dir llarga vida a tots els que ens sou amics, coneguts i saludats
Maravilloso logro que para nada es fruto de la casualidad.
Sabes crear adicción y desbordas amor y entusiasmo contagioso por y para la música.
Nos sumaremos a las próximas y futruras celebraciones de este blog sin límites.
Per molts anys Joaquim
Moltes felicitats Joaquim, és un número rodó que fa feredat, però a la vegada confio que t’esperoni, fas feliç a moltes persones. I sí, m’he parat a pensar-ho, i calculo que entre 600 a 1000 podrien ser meves, però no em facis massa cas que no tinc gaire clar el càlcul. Desitjo que d’ara en endavant en pugui fer uns quants milers més. A reveure.
Em contestes abans? Gràcies Josep M
les visites no les controlo, sou vosaltres, jo m’esmerçaré per incentivar-les, espero estar a l’alçada del repte, tot i que aquests creixement exponencials, algun dia o altre s’hauran d’estabilitzar. Arribarà el dia que no em podré moure de davant del teclat. Contestar tots els comentaris, quelcom innegociable, és una tasca de “c……”
Felicitacions!!
Com que veig que preguntes a tothom, he mirat de calcular. Crec que va ser al juliol del 2010 que vaig descobrir el teu blog i cada dia l’he mirat. O sigui, uns 900 dies. Algun dia he entrat més d’una vegada, perquè ja saps que els comentaris també són molt interessants i val la pena veure al final del dia què han escrit els infernemlandaires i que els has contestat. També he repetit algun dia de concurs o quan he tractat de manera poc destra de baixar-me algun àudio… Una modesta quota de participació.
O sigui, que hi ha mooooooooolta gent que et segueix.
Enjoy the moment i visca la música!
El primer comentari que tinc registrat com a timamót és del desembre del 2010.
Gràcies per contribuir a engreixar la xifra fins fer-la dues vegades milionària.
Enhorabona Joaquim! ara a continuar a per els 3 millons… 🙂 contribuirem amb la nostra petita part – que sent molts nosaltres sumem, pero tu tot solet ets el que es porta la major part! gracies per la dedicacio i per seguir!
La vostra part no és gens petita, ÉS LA PART d’aquesta xifra ja que les meves visites no compten i per tant sense vosaltres no celebraríem res de res.
Gràcies, t’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Hosties !!!! i jo que estic que “no toco vores” amb les meves ridícules 100.000 visites….
Felicitats Joaquim. T’ho mereixes, per la qualitat dels teus apunts, pel recolzament que fas al món de la música i òpera… però sobretot per l’esforç sobrehumà que fas a diari per deixar als teus seguidors l’apunt del dia, moltes vegades a les 5 de la matinada sense encara haver dormit gens ni mica.
Mai diguis ridícules 100.000, aquestes t’en portaran d’altres i aquestes altres… Això no és una competició i no saps per què però un dia la cosa es desborda i el que cal és que els apunt siguin fruit del nostre cor, la resta ve, ara, si vols incentivar una mica el “cotarro”, fes un concurset i regala un safari a Botsuana 😆 en cargol
Gràcies amic Miquel, l’esforç paga la pena i amb ell he conegut persones tan maques com vosaltres, un privilegi luxós. De gran seràs el que vulguis ser, i amb lo tossut que ets, de ben segur ho seràs.
Petons i abraçades
No. Siguen les que siguen, és un honor i un plaer. Aquest blog, més enllà de ser punter en actualitat musical és una font inesgotable de coneixenc,a, per no parlar dels magnífics arxius amb els quals ens obsequies.
Enhorabona Joaquim i sobretot moltes gràcies per aquest extraordinari bloc. Tot i que no hi escric gaire, ja fa anys que el segueixo dia si i dia també per tot el que he arribat a gaudir i a aprendre…. Espero poder-te saludar algun dia pel Liceu on segurament hem coincidit en algunes funcions ja que sóc “liceista” des del 83. Felicitats i per molts anys!
Avui hi torno Jaume, estaré al quart pis, o sigui que també estaria encantat de saludar-te.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Més que la “pilota d’or”, penso que mereixes, per proximitat, la “batuta d’or”, per tal com dirigeixes aquest bloc.
Possiblement hagis vist aquest vídeo, però a mi me’l van enviar ahir i, per si un cas, te’l vull fer arribar.
Felicitats!
M’he quedat bocabadat! Quan d’enginy entre tanta misèria! Quanta injustícia hi ha el mon!
Gracies Merce Pardo per el vídeo i gracies a IFL per haver lo fet visible a mi
Ja el coneixia Mercè, és magnífic. Moltes gràcies.
Gràcies per ser-hi i no t’escapes de la pregunta:
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Gràcies amic, a tu que tant has participat per fer possible aquesta xifra.
Una abraçada gran, tant que arribi a aquesta in fernem land on ara et trobes.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Per una raó de injustícia total relacionada amb el nostre estimat e inolvidable Mestre OUE, vaig tenir el gran plaer de coneixe’t i descobrir aquest fantástic blog , sabem que va ser un temps dur carregat d’impotencia i tristor, molta tristor……
La impotencia es el sentiment que va fugir primer, ens ho van deixar molt clar i ” d’allà on no hi há no en ratxa, ” la tristor junt amb l’enyorament va durar molt més…….durant dies i dies vaig estant escoltant la emocionant gravació de la 2º de Mahler tot recordant el carismátic gest del “Mestre” …… el esplèndit comiat , les seves paraules, les flors, els intensos aplaudiments, les llàgrimes que em deixaven sense gaire visió , i la teva veu darrera meu dient-me, hola Glòria, et vaig reconeixer i et vaig fer un parell de petons però et confeso que en aquell moment jo em trobaba en plena catarsi emocional…en arribar a casa va ser quan em vaig adonar de la gran sort que havia tingut al trobar-te prop meu i encara més que em reconeguesis, des de llavors no he deixat de prendre´m el café del matí obrint els llaminers bombons que la teva generositat ens envia, i en el dia d’avui penso que, si no haguessim compartit junt amb moltes mes persones aquells dies d’impotencia i tristor avui no et podría dir lo orgullosa que em sento d’haver-vos conegut ,
Segueixo escoltant el Mahler del Mestre però ja sense aquella tristor d’alguna manera Éll es l’origen i motiu de les meves alegries d’avui …
La vida passa, benvolguda Glòria, i tot deixa el seu pòsit que acaba florint.
Celebre-m’ho!
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
to much for the body 😉
Gràcies Kàtia, tu també ets de les que ajuda a engreixar molt la xifra.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Felicitats, Joaquim! I el millor és que, malgrat aquests dos milions de visites, la teva pàgina és sempre l’escenari d’una conversa propera i familiar, lluny de la massificació mediàtica. Endavant per molts més milions!
Gràcies Allau, és un dels objectius, no fàcils però imprescindibles per tal de que tothom es trobi com a casa, és a dir, bé.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
És un plaer poder-se passejar per aquest blog i trobar-hi sempre comentaris engrescadors, a voltes provocadors, moltes vegades tendres però sempre intel·ligents, que surten de la mediocritat ambiental que ens envolta. Moltes felicitats i segueix amb aquest ritme frenètic i entusiaste. El blog és d’interès cultural però també social. Per molts anys In fernem Land…
Gràcies Matilde, tot sovint penso que en feu un gra massa, però respecto i agraeixo tot el que dieu, sempre coses boniques.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Ja vaig dir-ho una vegada: No em sé imaginar la vida sense l’In fernem Land i així tants com jo.
Enhorabona a aquest gran blog d’òpera que, en un moment o altra del dia, ens uneix.
I creixerà!
Estimada Olympia, tu ets de les primeres primeríssimes.
M’has seguit des de un bon inici i l’amistat que hem anat forjant és el millor al·licient per seguir fent això que tant m’agrada.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves? Teves en són moltes, estimada.
2.000.000 de visitas y más de 2.000 noches frente al ordenador buscando y comentando todo aquello que te gusta y has visto y de lo cual quieres hacer partícipes a todos tus seguidores, aunque te obligue a estar levantado hasta altas horas de la madrugada y a costa de tu merecido descanso.
Pero todo esfuerzo tiene un premio y en tu caso es esa inmensidad de seguidores que buscan en tus posts aquello que no suelen encontrar en ningún otro lugar: calor, proximidad, rigor, entusiasmo, conocimientos, honestidad y entrega y muchas cualidades más que no menciono para que no “te suba el pavo”.
Todo comenzó como un entretenimiento hace ya casi 6 años y ahora “IN FERNEM LAND” ya es un blog consolidado y reconocido internacionalmente. Te lo has ganado a pulso y con mucho esfuerzo y te lo mereces.
Antes de que tu me lo digas yo te avanzaré que te he seguido desde el primer día -cómo iba a ser de otra manera, siendo tu quien eres!- y yo he participado en unas cuantas miles de esas visitas y también -creo- en unos cuantos miles de comentarios, aparte de unos pocos posts que a partir de ahora deseo que sean más frecuentes.
Enhorabuena! Antes de lo que tu puedas pensar llegarán esos 3 millones de visitas, pues tus posts siguen en el mundo virtual y son objeto de consulta por parte de miles y miles de curiosos de todo el mundo.
Certament, més de 2000 nits, he doblat amb escreix les que Shéhérazade va destinar a distreure al sultà Shahriar.
A veure si m’alliberes de tant en tant, amb apunts com el de Mario Lanza, el més visitat del blog 😉
Si et fai la pregunta a tu segur que n’hi ha milers, però som-hi:
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Sacrifici, sacrifici, no, té la seva tela, però com que m’agrada no tinc la sensació que això sigui un sacrifici. Tant sols deixo de dormir hores, però no ho veig com un sacrifici, més aviat és una inversió 😉 Gràcies Roberto
Gràcies Rosa, T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?,
Quan tinguis la xifra multiplica les meves gràcies per tres per a cadascuna d’elles. 😉
Aviso para Joaquím y resto de joyas del blog, espero aprender mucho pero que mucho más de vosotros…Felicidades por la prontitud y la elegancia de los comentarios. Ah! descubri IFL hace un año así que 365 entradas son mías.
Enhorabona!!!!!.
Que podem dir després de tots els comentaris ja escrits? Aquest blog com diu Matilde està a anys llum de la mediocritat ambiental i nosaltres som sol “stardust” en aquest meravellós univers que has sabut crear i que està en franca expansió.
Com que el blog som tots, diguem que cada dia fem esforços per superar aquesta mediocritat. cadascú aporta el seu gra de sorra i jo recullo a paletades tanta gratitud i estima com rebo.
Gràcies i …us heu parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són vostres?
MOLTES FELICITATS per assolir aquesta fita tan important i un cop mes gracies per tenir-nos sempre tan ben informats amb opinions sempre tant encertades.
Gràcies Pepita, a vosaltres per seguir-me i fer-ho possible, vosaltres sou els que cada dia feu créixer aquest blog. Jo farà sis anys que escric diàriament i vosaltres feu la resta, que és molt.
Es immenso, si, eso si, pero tan gratificante que te olvidas ràpido disfrutando mientras lo hago, debe ser algo así como tocar una sinfonia de esas tan largas que no quisieras que se acabara nunca, aunque al final parece que ya no te quede aliento y siempre queda.
Un petó
Nunca llegas tarde y para felicitar menos aún.
Gràcies amic, y tu también debes ser de los de hace tiempo, verdad?
Tengo contabilizado tu primer comentario el 24/12/2007, cuenta tu las veces que habrás participado de esos 2.000.000., un montón de gracias
Enhorabona Joaquim!!! És un plaer llegir-te. Has aconseguit una cosa que no sempre és fácil, crear una veritable comunitat virtual i això es tradueix en fidelitat i les xifres que avui ens participes. Moltíssimes gràcies per brindar-nos l’oportunitat de compartir la teva passió per la música i la cultura en general!
Quan em paro a pensar-hi em perdo! Si només fos una per dia, per allò de “a veure que em diu avui en Joaquim”, que ja ha esdevingut un hàbit, ja seria una xifra maca però, si comptem que hi ha hagut dies i setmanes en que no he fet més que entrar i sortir d’aquell apunt que m’ha entusiasmat i, tenint en compte que hi ha entrades que son com el “vademècum” al que si ha de recórrer tot sovint, la xifra de les meves vistes personals ha de fer patxoca de la bona!
La meva felicitació i el meu agraïment per la feina ben feta!
Per a variar arribo tardíssim, però no vull deixar d’afegir la meva modesta felicitació per aquest èxit tan treballat i merescut. Descobrir IFL és, sense cap mena de dubte, de les millors coses que m’han passat amb aquest meravellós invent d’internet.Gràcies per fer-me conèixer tantes coses que ignorava i per tants moments d’emoció i felicitat. Creu-me que t’ho dic de debò, estimat Joaquim.
Enhorabona Joaquim .
Amb tot el cor : Moltíssimes felicitats !
M'agradaM'agrada
Moltíssimes gràcies Nati.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Les nostres més sinceres felicitacions.
Quan un “producte” (amb perdó) és bo, “te lo quitan de las manos!”.
Tot i que no t’agrada que t’ho diguin: moltes gràcies per incrementar el nostre amor per la música.
M'agradaM'agrada
Gràcies Josep i Glòria.
El producte és nou cada dia, com la llet fresca, a vegades millor i altres no tant, però fet amb unes ganes boges i estima devocional per la música.
Us heu parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són vostres? Gràcies
M'agradaM'agrada
+1 (perquè no es pot dir millor dit. per part meva, demà -quan et vegi- et faré una abraçada. quedes avisat)
M'agradaM'agrada
Chapeau!!! Moltes felicitats i moltes gràcies!
M'agradaM'agrada
En a tu te les haig de donar.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Quantes raons hi han per seguir IFL? 2.000.000 ! Felicitats!
M'agradaM'agrada
Òndia Josep, saps positivament que tu ets molt “culpable” d’haver arribat a aquesta xifra. T’ho agraeixo molt. T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Felicitats, Joaquim! El número fa goig, però més encara saber que la feina ben feta arriba a tanta gent.
M'agradaM'agrada
Això que dius em fa molt de respecte, vertigen fins i tot.
T’agraeixo que tu en formis part, l’honora.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
FELICITAAAAATSSSSS! 🙂
M'agradaM'agrada
GRÀAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACIES!!!
Saps que des de que vas entrar al blog lers estadístiques de vistes i comentaris s’han incrementat? 🙂
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Felicitats Joaquim. Tanta gent no poden estar equivocats…
M'agradaM'agrada
Gràcies eva d
Bé, no són 2.000.000 de persones diferents
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves? 🙂
M'agradaM'agrada
Enhorabuena. Sigue contando conmigo como remero.
M'agradaM'agrada
Ets molt amable i amb els teus braços ajudes sense cap dubte a tirar-ho endavant.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Felicitats
M'agradaM'agrada
Moltes gràcies, són compartides amb tu. T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
FELICITACIONS
M'agradaM'agrada
Moltes gràcies JaumeM
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Teves n’hi ha moltes, fa molt de temps que ets un fidel seguidor, dels primers
M'agradaM'agrada
Las meves visites (no sabria calcular quantes) no tenen cap merit, ans el contrari, son totes interessades i egoistes, Hi vinc a IFL per emportar me coneixement, informació, plaer, sentiment, complicitat, reafirmació……i “arxius de video i mp3”
M'agradaM'agrada
Enhorabona, Joaquim, aquests números son el resultat de un munt d’hores i hores de feina i dedicació, segurament més inclús del que es poden pensar els lectors. Gràcies pel teu esforç, per la teva passió en el que fas i per compartir-ho amb nosaltres.
M'agradaM'agrada
Gràcies Teresa.
Efectivament, tu saps ben bé el que això suposa, i també saps ben bé que si no ho has amb el cor i passió, és impossible que tingui una continuïtat.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Ui, no ho havia pensat, pero segur que un bon munt, desde 2007 😉
M'agradaM'agrada
UAUUUUU
Felicidades!!!!!!
M'agradaM'agrada
Por un momento he pensado en el hombre lobo 🙂
Gràcies maac
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
2.000.000 de felicitacions!!!!!
M'agradaM'agrada
2.000.000 d’agraïments.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Normal, i massa poc 🙂 Això serà exponencial. De pas: L’Infernem Land de Pilar (que te un puntet psiquiàtric, test de Rorschach) es tan encertat que anticipa l’angel del darrer Lohengrin de La Scala. Però tornem al meollo: Enhorabona!
M'agradaM'agrada
Massa poc no, és molt, moltíssim.
Les xifres moltes vegades són fredes. Aquest dos milions d’apunts vistos són un regal i sense aquest punt de desequilibri mental que tant bé va saber pintar l’estimada Pilar, no crec que hagués estat possible arribar fins aquí. S’ha d’estar una mica “pirat”.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Gràcies José Luis són moltes.
M'agradaM'agrada
Enhorabona! D’aquí no res sóm 6 milions
M'agradaM'agrada
Amb 6.000.000 d’apunts vistos vols dir que no em penjaran la Creu d’en Jordi?.
Gràcies Lluís Emili per la teva dedicació, també aquella que no veuen i jo t’agraeixo tant 😉
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
De missatges dos milions
hem escrit a In fermen Land;
i mira que n’hi ha de bons…
Ara als tres milions: i tant!
M'agradaM'agrada
Bocachete el poeta!
No són dos milions de missatges, més aviat de visites que m’honoren i a les que agraeixo de cor tanta dedicació.
De comentaris estem “a tocar” els 40.000, una xifra que hauré de premiar. 🙂 com allò del turista un milió, recordes?
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Enhorabona per aquesta “pilota d’or”.
M'agradaM'agrada
jajajajajaja, gràcies Kiko, aquí no tenim CR 😉
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Però si no fa res vaig fixar-me en el comptador i marcava 1.900.000 pàgines vistes !
L’enhorabona Joaquim per aquesta feinada mai prou lloada. Ens proporciones unes estones impagables i ens omples de regals que mai podran ser correspostos com et mereixes.
M'agradaM'agrada
Ja ho veus SANTI, aquí qui no corra, vola.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Enhorabona Joaquim! Per a mí, que sóc novell lector d’aquest bloc, aquesta fita és el reconeixement públic i silent a la feina ben feta, a la teva especial habilitat en transmetre’ns la passió que sents per la música i la cultura. Fa un any, d’enllaç a enllaç, vaig anar a raure a IFL i ara és, sovint, la primera pàgina que llegeixo al matí. Gràcies per inventar i mantenir aquest magnífic bloc.
M'agradaM'agrada
Joaquim moltes felicitats.
Reclinatori d’or per a tu.
M'agradaM'agrada
AH! un reclinatori d’or, això ja és massa 😆
Gràcies Concep, tu també ets de les veteranes, T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Lluís silent no, que feu tots plegats molta música 🙂
Gràcies per incorporar-te a l’equip
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Ara m’acabo de conectar i veig que ja has assolit els 2.000.000 de visites, enhorabona! Espero que n’hi hagi uns quants milions més.
Gràcies Joaquim per portar-nos felicitat cada dia!
M'agradaM'agrada
Mai se sap el que ens espera demà, però m’agrada el que faig, es nota? Per tant llarga vida a IFL, el que vol dir llarga vida a tots els que ens sou amics, coneguts i saludats
M'agradaM'agrada
Maravilloso logro que para nada es fruto de la casualidad.
Sabes crear adicción y desbordas amor y entusiasmo contagioso por y para la música.
Nos sumaremos a las próximas y futruras celebraciones de este blog sin límites.
Per molts anys Joaquim
M'agradaM'agrada
Gràcies Fernando, tu també ets dels que deixen sovint petjada T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Moltes felicitats Joaquim, és un número rodó que fa feredat, però a la vegada confio que t’esperoni, fas feliç a moltes persones. I sí, m’he parat a pensar-ho, i calculo que entre 600 a 1000 podrien ser meves, però no em facis massa cas que no tinc gaire clar el càlcul. Desitjo que d’ara en endavant en pugui fer uns quants milers més. A reveure.
M'agradaM'agrada
Em contestes abans? Gràcies Josep M
les visites no les controlo, sou vosaltres, jo m’esmerçaré per incentivar-les, espero estar a l’alçada del repte, tot i que aquests creixement exponencials, algun dia o altre s’hauran d’estabilitzar. Arribarà el dia que no em podré moure de davant del teclat. Contestar tots els comentaris, quelcom innegociable, és una tasca de “c……”
M'agradaM'agrada
Felicitacions!!
Com que veig que preguntes a tothom, he mirat de calcular. Crec que va ser al juliol del 2010 que vaig descobrir el teu blog i cada dia l’he mirat. O sigui, uns 900 dies. Algun dia he entrat més d’una vegada, perquè ja saps que els comentaris també són molt interessants i val la pena veure al final del dia què han escrit els infernemlandaires i que els has contestat. També he repetit algun dia de concurs o quan he tractat de manera poc destra de baixar-me algun àudio… Una modesta quota de participació.
O sigui, que hi ha mooooooooolta gent que et segueix.
Enjoy the moment i visca la música!
M'agradaM'agrada
El primer comentari que tinc registrat com a timamót és del desembre del 2010.
Gràcies per contribuir a engreixar la xifra fins fer-la dues vegades milionària.
M'agradaM'agrada
Enhorabona Joaquim! ara a continuar a per els 3 millons… 🙂 contribuirem amb la nostra petita part – que sent molts nosaltres sumem, pero tu tot solet ets el que es porta la major part! gracies per la dedicacio i per seguir!
M'agradaM'agrada
La vostra part no és gens petita, ÉS LA PART d’aquesta xifra ja que les meves visites no compten i per tant sense vosaltres no celebraríem res de res.
Gràcies, t’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Hosties !!!! i jo que estic que “no toco vores” amb les meves ridícules 100.000 visites….
Felicitats Joaquim. T’ho mereixes, per la qualitat dels teus apunts, pel recolzament que fas al món de la música i òpera… però sobretot per l’esforç sobrehumà que fas a diari per deixar als teus seguidors l’apunt del dia, moltes vegades a les 5 de la matinada sense encara haver dormit gens ni mica.
Jo de gran, vull ser com tu Joaquim !!!
M'agradaM'agrada
Mai diguis ridícules 100.000, aquestes t’en portaran d’altres i aquestes altres… Això no és una competició i no saps per què però un dia la cosa es desborda i el que cal és que els apunt siguin fruit del nostre cor, la resta ve, ara, si vols incentivar una mica el “cotarro”, fes un concurset i regala un safari a Botsuana 😆 en cargol
Gràcies amic Miquel, l’esforç paga la pena i amb ell he conegut persones tan maques com vosaltres, un privilegi luxós. De gran seràs el que vulguis ser, i amb lo tossut que ets, de ben segur ho seràs.
Petons i abraçades
M'agradaM'agrada
Enhorabuena y adelante, a por los 3.000.000…
M'agradaM'agrada
Gràcies Olave
A ver si a mediados de mes ya lo tenemos esto de los tres millones 😆
Un abrazo, amic
M'agradaM'agrada
Felicitats i enhorabona. Per molts anys.
M'agradaM'agrada
Gràcies Vicent.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
No. Siguen les que siguen, és un honor i un plaer. Aquest blog, més enllà de ser punter en actualitat musical és una font inesgotable de coneixenc,a, per no parlar dels magnífics arxius amb els quals ens obsequies.
M'agradaM'agrada
querido Joaquim, muy orgullosa de acompañarte SIEMPRE. Un abrazo y mi ENHORABUENA.
M'agradaM'agrada
Reclinatori per l’artista
Un beso e infinita gratitud por estar siempre aquí.
M'agradaM'agrada
Enhorabona Joaquim i sobretot moltes gràcies per aquest extraordinari bloc. Tot i que no hi escric gaire, ja fa anys que el segueixo dia si i dia també per tot el que he arribat a gaudir i a aprendre…. Espero poder-te saludar algun dia pel Liceu on segurament hem coincidit en algunes funcions ja que sóc “liceista” des del 83. Felicitats i per molts anys!
M'agradaM'agrada
Avui hi torno Jaume, estaré al quart pis, o sigui que també estaria encantat de saludar-te.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Més que la “pilota d’or”, penso que mereixes, per proximitat, la “batuta d’or”, per tal com dirigeixes aquest bloc.
Possiblement hagis vist aquest vídeo, però a mi me’l van enviar ahir i, per si un cas, te’l vull fer arribar.
Felicitats!
M'agradaM'agrada
M’he quedat bocabadat! Quan d’enginy entre tanta misèria! Quanta injustícia hi ha el mon!
Gracies Merce Pardo per el vídeo i gracies a IFL per haver lo fet visible a mi
M'agradaM'agrada
Enginy i un amor enorme per la música! M’alegro que t’hagi agradat.
M'agradaM'agrada
Ja el coneixia Mercè, és magnífic. Moltes gràcies.
Gràcies per ser-hi i no t’escapes de la pregunta:
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Moltes Felicitats!!!
M'agradaM'agrada
Gràcies amic, a tu que tant has participat per fer possible aquesta xifra.
Una abraçada gran, tant que arribi a aquesta in fernem land on ara et trobes.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Per una raó de injustícia total relacionada amb el nostre estimat e inolvidable Mestre OUE, vaig tenir el gran plaer de coneixe’t i descobrir aquest fantástic blog , sabem que va ser un temps dur carregat d’impotencia i tristor, molta tristor……
La impotencia es el sentiment que va fugir primer, ens ho van deixar molt clar i ” d’allà on no hi há no en ratxa, ” la tristor junt amb l’enyorament va durar molt més…….durant dies i dies vaig estant escoltant la emocionant gravació de la 2º de Mahler tot recordant el carismátic gest del “Mestre” …… el esplèndit comiat , les seves paraules, les flors, els intensos aplaudiments, les llàgrimes que em deixaven sense gaire visió , i la teva veu darrera meu dient-me, hola Glòria, et vaig reconeixer i et vaig fer un parell de petons però et confeso que en aquell moment jo em trobaba en plena catarsi emocional…en arribar a casa va ser quan em vaig adonar de la gran sort que havia tingut al trobar-te prop meu i encara més que em reconeguesis, des de llavors no he deixat de prendre´m el café del matí obrint els llaminers bombons que la teva generositat ens envia, i en el dia d’avui penso que, si no haguessim compartit junt amb moltes mes persones aquells dies d’impotencia i tristor avui no et podría dir lo orgullosa que em sento d’haver-vos conegut ,
Segueixo escoltant el Mahler del Mestre però ja sense aquella tristor d’alguna manera Éll es l’origen i motiu de les meves alegries d’avui …
M'agradaM'agrada
La vida passa, benvolguda Glòria, i tot deixa el seu pòsit que acaba florint.
Celebre-m’ho!
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Eres un crak. Felicidades y sigue así, todos los días te esperamos.
M'agradaM'agrada
que sin vosotros no sería nada.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
Yo también os espero y para ello ya he empezado a cocinar el plato de mañana 😉
M'agradaM'agrada
¡Ooooole ya! ¡Enhorabuena y a por más! ¡Besos,infernems!
M'agradaM'agrada
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves? i quants besos ens has enviat 😉
Los esperamos siempre
M'agradaM'agrada
Demasié!!!
M'agradaM'agrada
to much for the body 😉
Gràcies Kàtia, tu també ets de les que ajuda a engreixar molt la xifra.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Felicitats!! Ara a portar/ho al seguent nivell. Professionalitzar/ho?
M'agradaM'agrada
Ai! aquest nivell…
Gràcies vergonya per la proposta, però sobretot per ser-hi. T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Felicitats, Joaquim! I el millor és que, malgrat aquests dos milions de visites, la teva pàgina és sempre l’escenari d’una conversa propera i familiar, lluny de la massificació mediàtica. Endavant per molts més milions!
M'agradaM'agrada
Gràcies Allau, és un dels objectius, no fàcils però imprescindibles per tal de que tothom es trobi com a casa, és a dir, bé.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Felicidades, Joaquim y ahora, a por los 3 millones!
M'agradaM'agrada
Llegarán, como las oscuras golondrinas 🙂
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
És un plaer poder-se passejar per aquest blog i trobar-hi sempre comentaris engrescadors, a voltes provocadors, moltes vegades tendres però sempre intel·ligents, que surten de la mediocritat ambiental que ens envolta. Moltes felicitats i segueix amb aquest ritme frenètic i entusiaste. El blog és d’interès cultural però també social. Per molts anys In fernem Land…
M'agradaM'agrada
Gràcies Matilde, tot sovint penso que en feu un gra massa, però respecto i agraeixo tot el que dieu, sempre coses boniques.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Ja vaig dir-ho una vegada: No em sé imaginar la vida sense l’In fernem Land i així tants com jo.
Enhorabona a aquest gran blog d’òpera que, en un moment o altra del dia, ens uneix.
I creixerà!
M'agradaM'agrada
Estimada Olympia, tu ets de les primeres primeríssimes.
M’has seguit des de un bon inici i l’amistat que hem anat forjant és el millor al·licient per seguir fent això que tant m’agrada.
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves? Teves en són moltes, estimada.
M'agradaM'agrada
2.000.000 de visitas y más de 2.000 noches frente al ordenador buscando y comentando todo aquello que te gusta y has visto y de lo cual quieres hacer partícipes a todos tus seguidores, aunque te obligue a estar levantado hasta altas horas de la madrugada y a costa de tu merecido descanso.
Pero todo esfuerzo tiene un premio y en tu caso es esa inmensidad de seguidores que buscan en tus posts aquello que no suelen encontrar en ningún otro lugar: calor, proximidad, rigor, entusiasmo, conocimientos, honestidad y entrega y muchas cualidades más que no menciono para que no “te suba el pavo”.
Todo comenzó como un entretenimiento hace ya casi 6 años y ahora “IN FERNEM LAND” ya es un blog consolidado y reconocido internacionalmente. Te lo has ganado a pulso y con mucho esfuerzo y te lo mereces.
Antes de que tu me lo digas yo te avanzaré que te he seguido desde el primer día -cómo iba a ser de otra manera, siendo tu quien eres!- y yo he participado en unas cuantas miles de esas visitas y también -creo- en unos cuantos miles de comentarios, aparte de unos pocos posts que a partir de ahora deseo que sean más frecuentes.
Enhorabuena! Antes de lo que tu puedas pensar llegarán esos 3 millones de visitas, pues tus posts siguen en el mundo virtual y son objeto de consulta por parte de miles y miles de curiosos de todo el mundo.
M'agradaM'agrada
Certament, més de 2000 nits, he doblat amb escreix les que Shéhérazade va destinar a distreure al sultà Shahriar.
A veure si m’alliberes de tant en tant, amb apunts com el de Mario Lanza, el més visitat del blog 😉
Si et fai la pregunta a tu segur que n’hi ha milers, però som-hi:
T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?
M'agradaM'agrada
Te lo has ganado a pulso y con mucho sacrificio, supongo. ¡Que los disfrutes!
M'agradaM'agrada
Sacrifici, sacrifici, no, té la seva tela, però com que m’agrada no tinc la sensació que això sigui un sacrifici. Tant sols deixo de dormir hores, però no ho veig com un sacrifici, més aviat és una inversió 😉 Gràcies Roberto
M'agradaM'agrada
Felicitats, Joaquim, pels 2.000.000 de visites a IFL. Moltes felicitats!!!
M'agradaM'agrada
Gràcies Rosa, T’has parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són teves?,
Quan tinguis la xifra multiplica les meves gràcies per tres per a cadascuna d’elles. 😉
M'agradaM'agrada
Aviso para Joaquím y resto de joyas del blog, espero aprender mucho pero que mucho más de vosotros…Felicidades por la prontitud y la elegancia de los comentarios. Ah! descubri IFL hace un año así que 365 entradas son mías.
M'agradaM'agrada
De moment 365 gràcies per a tu, però sobretot aquí tots aprenem de tots, aquesta és una altre de les grandeses d’aquesta xifra.
M'agradaM'agrada
Enhorabona!
M'agradaM'agrada
Gràcies Elio, contestant comentaris encara no he fet els deures, però prometo no trigar, demà?, demà passat màxim.
M'agradaM'agrada
Enhorabona!!!!!.
Que podem dir després de tots els comentaris ja escrits? Aquest blog com diu Matilde està a anys llum de la mediocritat ambiental i nosaltres som sol “stardust” en aquest meravellós univers que has sabut crear i que està en franca expansió.
M'agradaM'agrada
Com que el blog som tots, diguem que cada dia fem esforços per superar aquesta mediocritat. cadascú aporta el seu gra de sorra i jo recullo a paletades tanta gratitud i estima com rebo.
Gràcies i …us heu parat a pensar quantes d’aquests 2,000.000 de visites són vostres?
M'agradaM'agrada
MOLTES FELICITATS per assolir aquesta fita tan important i un cop mes gracies per tenir-nos sempre tan ben informats amb opinions sempre tant encertades.
M'agradaM'agrada
Gràcies Pepita, a vosaltres per seguir-me i fer-ho possible, vosaltres sou els que cada dia feu créixer aquest blog. Jo farà sis anys que escric diàriament i vosaltres feu la resta, que és molt.
M'agradaM'agrada
Enhorabuena! Y gracias por tu inmenso trabajo, aprendo mucho cada día leyendo tu blog. Un abrazo.
M'agradaM'agrada
Es immenso, si, eso si, pero tan gratificante que te olvidas ràpido disfrutando mientras lo hago, debe ser algo así como tocar una sinfonia de esas tan largas que no quisieras que se acabara nunca, aunque al final parece que ya no te quede aliento y siempre queda.
Un petó
M'agradaM'agrada
Llego tarde,pero no quiero dejar pasar la ocasión de felicitarte/nos.GRACIAS.¡Y a por los tres millones!
M'agradaM'agrada
Nunca llegas tarde y para felicitar menos aún.
Gràcies amic, y tu también debes ser de los de hace tiempo, verdad?
Tengo contabilizado tu primer comentario el 24/12/2007, cuenta tu las veces que habrás participado de esos 2.000.000., un montón de gracias
M'agradaM'agrada
Moltíssimes felicitats Joaquím. Sens dubte ets el “number one”.
Estic trista per la mort de l’Anna Lizaran. ës una gran pérdua.
M'agradaM'agrada
Gràcies Anna, tu també has contribuït molt en fer aquesta xifra possible.
Això de la Lizaran és molt trist, si.
M'agradaM'agrada
Enhorabona Joaquim!!! És un plaer llegir-te. Has aconseguit una cosa que no sempre és fácil, crear una veritable comunitat virtual i això es tradueix en fidelitat i les xifres que avui ens participes. Moltíssimes gràcies per brindar-nos l’oportunitat de compartir la teva passió per la música i la cultura en general!
M'agradaM'agrada
Gràcies eVa, moltes gràcies per participar-hi i ser protagonista d’aquest èxit
M'agradaM'agrada
Quan em paro a pensar-hi em perdo! Si només fos una per dia, per allò de “a veure que em diu avui en Joaquim”, que ja ha esdevingut un hàbit, ja seria una xifra maca però, si comptem que hi ha hagut dies i setmanes en que no he fet més que entrar i sortir d’aquell apunt que m’ha entusiasmat i, tenint en compte que hi ha entrades que son com el “vademècum” al que si ha de recórrer tot sovint, la xifra de les meves vistes personals ha de fer patxoca de la bona!
La meva felicitació i el meu agraïment per la feina ben feta!
M'agradaM'agrada
Ai Tosqueta!, quina alegria que siguis una de les que contribueix més a fer aquest bloc bilionari.
Un petó
M'agradaM'agrada
Per a variar arribo tardíssim, però no vull deixar d’afegir la meva modesta felicitació per aquest èxit tan treballat i merescut. Descobrir IFL és, sense cap mena de dubte, de les millors coses que m’han passat amb aquest meravellós invent d’internet.Gràcies per fer-me conèixer tantes coses que ignorava i per tants moments d’emoció i felicitat. Creu-me que t’ho dic de debò, estimat Joaquim.
M'agradaM'agrada
A IFL mai és tard i sempre t’agrairé aquesta fidelitat i estima que em demostres.
M'agradaM'agrada