IN FERNEM LAND

El Laudate Dominum de Anja Harteros


Anja Harteros

Anja Harteros

Continuant amb el Adventskonzert de la Frauenkirche de Dresde d’aquest any, en el dia de Nadal us proposo el núm. 5 de les Vespres solemnes del Confessor KV 339, és a dir, el famós Laudate Dominum per a soprano i cor.

La protagonista va ser la soprano alemanya Anja Harteros (1972), acompanyada per el Chor der Sächsischen Staatsoper de Dresde sota la direcció de Christoph Eschenbach.

Deixeu estar el look de bruixa de Hansel und Graetel que ens gasta l’Arteros i aneu en compte amb el torrons.

vídeo de rexeterna

8 comments

  1. Jaume

    Fins itot el dia de Nadal tens “temps i ganes” per il.lustrar nos i entretenir nos.Ets increible!
    Disculpa la meva soberana ignorancia ¿qui es el compositor del Laudeamus?
    Bon dia de Nadal, S Esteve i tots els demes

    M'agrada

  2. maria teresa

    Per que Mozart m’agrada tant i tant? Per que em ve de gust escoltar-lo quan estic trista o al reves, quan estic contenta? No ho se, sentint el Laudate Dominum aquest matí de Nadal, quan tothom encara dorm, he sentit tanta pau! Gràcies, es com una dosis de valium, pero amb uns efectes secundaris fantàstics. Vigilare amb els torrons!!! Bona diada de Nadal!

    M'agrada

  3. Josefina

    Gràcies Joaquim; ahír a la nit tenía una certa tristesa, avui, aquest matí, sentint Laudeate Dominum, la malenconia es transforma amb agraïment a la vida, a tot el viscut i al moment present… !Es Nadal!

    M'agrada

  4. kundry

    Sin duda una obra maravillosa, e interpretada de esta forma (para mi) bastante más romántica que mozartiana, pero sin duda maravillosa.
    Le propongo a Josefina que oiga la versión de Colin Davis con Kiri te Kanawa y verá como, aún se le alegra más el día.
    Felicidades a todos.

    M'agrada

  5. Hola Joana, benvinguda. Ja et pots imaginar la il•lusió que em fa llegir un comentari teu. Si t’has de posar al dia, hauràs de fer molts deures, preant-ho amb calma.

    Kundry, quería responderte en post de la felicitación navideña, pero allí si personalizo no termino. Bueno, que quieres que te diga, que eres como el hijo prodigo que vuelve en Navidad. Muchas gracias por comentar. Ya sabes que tus aportaciones me interesan mucho y aunque estés muy ajetreado, ni que sea de vez en cuando, leerte es un placer. Un beso a Mara y a ver que día nos vemos, o en Liceu o para celebrar el premio del Pequeño Formato, en el Kabanova, que ya va siendo hora.

    La resta perdoneu que no personalitzi. Moltes gràcies per acompanyar-me també, el dia de Nadal.

    M'agrada

  6. colbran

    A mí qué queréis que os diga esta señora me gusta mucho cómo canta y como lo que canta también me gusta, esta audición me va de perlas, después unos cuatro días bastante duros.

    Kiri Te Kanawa también me gustaba cantándola, pero no sé qué me ha pasado con la aparición del batallón de nuevas cantantes que he ido aparcando a Kiri en el baúl de los recuerdos. Si a ésto añadimos un deslucido recital en el Liceu (poca voz y poco interés), en su única aparición en nuestro teatro de ópera, la he ido olvidando.

    Cuando pienso en Kiri Te Kanawa siempre me viene a la memoria su dulzura, su facilidad para el canto, sin gestos raros, su incuestionable belleza y elegancia, pero también su relativa frialdad. Me gusta bastante cantando este Gershwin de al lado, pero el aria que siempre asocio a esta estrella de la lírica es el “Ruhe Sanft, mein holden Leben” (“Zaide”, de Mozart) que, en este momento, no recurdo a nadie que la cante mejor que ella.

    No creo disponer de su interpretación del “Laudate Dominus”, que en su momento escuché en casa de un amigo que la adoraba y la englobaba en el grupo de “las cantantes del piu-piu”, es decir cantantes que agradaban, cantaban bajito y no rivalizaban con sus coetáneas. Me gustaría volver a escucharlo.

    M'agrada

Els comentaris estan tancats.

%d bloggers like this: