Avui us deixo un concert d’òpera amb la soprano alemanya Diana Damrau, el tenor polonès Piotr Beczala i el baix-baríton francès Nicolas Testé, acompanyats per la Noord Nederlands Orkest sota la direcció de Pavel Baleff.
Repertori popular, òpera italiana a la primera part i francesa en la segona, fragments molt adients a la vocalitat dels tres cantants i que us deixo escoltar els fragments vocals, i si us agrada i el voleu baixar, el tindreu sencer, també amb els fragments orquestrals.
Giuseppe Verdi
Luisa Miller
Obertura
Un ballo in maschera
Acte I – Canzone, “Dì tu se fedele”
Piotr Beczala, tenor
Vincenzo Bellini
I Puritani: Acte II – aria, scène i cabaletta, “Oh rendetemi la speme…”
Qui la voce sua soave… Vien, diletto”
Diana Damrau, soprano
Gaetano Donizetti
Lucia di Lammermoor ; Acte II – “Cedi, cedi… Al ben dei tuoi qual vittima”
Nicolas Testé, baix-baríton, Diana Damrau, soprano
Vincenzo Bellini
I Capuleti e i Montecchi; Acte I – Obertura
Giuseppe Verdi
Rigoletto Acte III – aria, “La donna è mobile”
Piotr Beczala, tenor
Vincenzo Bellini
I Capuleti e i Montecchi; Acte I – romanza, “Oh quante volte, oh quante!”
Diana Damrau, soprano
Giuseppe Verdi
I masnadieri ; Acte III – aria, “Un Ignoto, tre lune or saranno”
Nicolas Testé, baix-baríton
Rigoletto
Acte I – “Signor ne principe…e il sol del… addio”
Diana Damrau, soprano – Piotr Beczala, tenor
Segona part
Jules Massenet:
Manon, Acte III – recitatiu i aria, “Je marche… Obéissons, quand leur voix appelle”
Diana Damrau, soprano
Werther, Acte III – aria, “Pourquoi me reveiller?”
Piotr Beczala,tenor
Manon, Acte III – “Toi? Vous? Oui, c’est moi!”
Diana Damrau, soprano – Piotr Beczala, tenor
Charles Gounod
Faust, Ballet
“Les Troyennes”. Moderato con moto”
“Danse de Phryné”. Allegro vivo”
Acte I “Mais ce Dieu? Me voici… a moi les plaisirs”
Nicolas Testé, Baix-baríton – Piotr Beczala, tenor
Acte IV – aria (serenade), “Vous qui faites l’endormie”
Nicolas Testé, baix-baríton
Acte V – “Alerte! Alerte! Ou vous etes perdus!”
Diana Damrau, soprano – Piotr Beczala, tenor – Nicolas Testé, baix
Aquest track inclou la primera propia amb Diana
Propines:
Giacomo Puccini
Gianni Schicchi
O mio babbino caro
Diana Damrau, soprano
Charles Gounod
Romeo et Juliette, ària del tercer acte “L’amour…Ah leve toi soleil·
Piotr Beczala, tenor
Diana Damrau, soprano
Piotr Beczala, tenor
Nicolas Testé, baix
Noord Nederlands Orkest
Director: Pavel Baleff
Concertgebouw d’Àmsterdam 23 de setembre de 2014
ENLLAÇ (2 arxius mp3)
https://mega.co.nz/#F!j5N0HZoa!iFIWbD87aSfoL6juafA2TQ
Bon cap de setmana
(No caram què bo) Més aviat bonissim!!!!!
M'agradaM'agrada
Si l’has gaudit ja estic satisfet
M'agradaM'agrada
gràcies!
M'agradaM'agrada
No hi ha de què.
M'agradaM'agrada
Un molt bon concert i tres cantants de categoria.
M’agrada molt Damrau cantant el belcanto, més que La Traviata i Beczala en tot. Testé és més baríton que baix però en el repertori francès està molt bé.
La gravació és molt bona. Quan les gravacions són bones no hi ha problema amb les veus, però també quan els cantants estan bé, les gravacions de ràdio sempre acaben sent bones.
M'agradaM'agrada
Jo no tinc poders sobre les gravacions, quan són tècnicament bones s’aprecien molt millor les virtuts i els defectes. Aquesta és realment bona.
M'agradaM'agrada
Gràcies pel concert
M’ha agradat molt Diana Damrau demostran la seva rauxa habitual.
Piotr Beczala té una veu que al teatre impressiona pero segueix sense convencer-me.En els dos fragments de Rigoletto té 2 accidents que vorejan el gall.
Nicolas Testé és un bon cantant i prou.
M'agradaM'agrada
Per sort els directors dels teatres i el públic no pensen el mateix que tu de Beczala, se’l disputen.
A Testé ja l’hagués canviat per Esposito i l’hagués col·locat com aquell que no vol la cosa en el Roméo et Juliette de la ONP
M'agradaM'agrada
Poniéndome al día, por Mozart, cuánto trabajo…
El concierto es muy disfrutable, interesante y los intérpretes se notan “à son aise”, se sienten bien, relajados, ése es el ambiente que se respira. Beczala, atento a los papeles de lírico ligero )aunque su Riccardo no me acabó de convencer); Damrau, bien (aunque el fiato le traiciona el “Capuleti” y la interrumpen en su “Manon”); Testé completa correctamente el trío con profesionalidad.
Una que firma por tener conciertos así.
¡Buen domingo, infernems!¡Buena semana a tod@s!
M'agradaM'agrada
Los conciertos de fragmentos de ópera necesitan de varios factores para llegar a ser realmente disfrutables. Este tiene aspectos muy interesantes y el hecho de que se reparta el concierto en tres solistas permite evitar tanta obertura o fragmento de relleno, aunque es dificil llegar a encontrar la concentración necesaria con estos formatos
M'agradaM'agrada